24 August 2010

*Jus Roselle*

hello blog,
hari selasa yang sakit jiwa.huhuhu
*haziq asyik merengek,tak tahu nape,maybe sebab demam badan dia tak sedap
dia merengek asyik nak suh aku ngadap muka dia je,tak leh ngadap laptop
*dia diam jika buat sepah*
dush...dush...*geram*
lantaklah..sekarang dua2 anakku tido...yahuuuuuu....
ooo..ni dia gambar haziq dengan rambut baru...

~lepas potong rambut makan aiskrim=comot~
*adakah anakku jendol?*

disebabkan mama ada kerja di shah alam,jadi kita pun membeli barang2 dapur dll di tesco shah alam pula..
sebelum beli barang potong rambut haziq dulu
semasa beli barang:

mama:abang nak makan ape petang ni(sebab nak pilih brg2 basah la)
papa:tak payahla,kita bungkus JM Beriani je
mama:wah...(yeay tak payah masak)

ok jom jalan2 satu tesco sampai waktu berbuka.hahaha.pas beli barang,papa bagi haziq aiskrim,tu la gambar comot
*anak dua tak sempat nak lap.huhu
pas beli barang,ingat nak bungkus nasi beriani tapi abis ok!masa tu kul 6.30ptg.
jadi encik adam ajak g HQ JM Beriani di Subang.hamik ko!
*sebab dia yang nak makan,dia yang drive
mama n anak2 ikut je...lalalaa.seperti biasa kitorang makan nasi beraini kambing.dan...
aku order...jus roselle!tak pernah rasa.ni first time rase...huhu


~jus roselle rasenye masam,buahnye rasa macam jeruk~


~gaya haziq~
*diorang serve nasi bila hampir waktu berbuka,so panas2*good!*


~gaya hazeera~
*masa menunggu ceria,masa papa n mama berbuka dia melalak*dush*


~suasana/pemandangan/ntah ape2~


semasa menulis entry ni,anak2 tido..baru tulis separuh diorang dah bangun!huhu
selamat berpuasa hari ke14,


nota kaki:husband request siakap masak sweet sour.eh tahu ke aku buat ni?adoi

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook