23 August 2010

*perkara biasa*

hello blog,
hari isnin yang agak panas,
dah la selesema,tekak kering*jangan nak merungut ok.huhu
haziq demam tapi masih aktif,begitu jugak hazeera
emm..demam tak baik2 walau dah makan ubat,tambah poo poo selalu pulak!
jom pergi klinik
dan inilah hasilnye...

~klinik zuraidah tukar plastik baru~


~dua hazeera empat haziq~

ubat hazeera dua sahaja iaitu antibiotik dan demam,haziq tambah lagi dua iaitu batuk dan selesema.ubat cirit birit pakai yang lama.(ubat cirit birit yang dapat dari klinik zuraidah tu jugak)*aku tak tahu nape laki aku ni setia bebenor dengan klinik zuraidah ni.huhu
haziq senang je bagi makan ubat,kalau mood dia ok terus je makan ubat sejurus mama suapkan,tapi kalau mood dia tak ok,dia ajak main kejar2 pulak*mama kena kejar dia untuk bagi dia ubat-jual mahal skit.adoi
tapi kalau dia lari aku pujuk2 skit,puji2 skit dia makan la..walaupun kena makan sampai 5 jenis ubat.
masalahnye....
hazeeera!dia susah nak telan ubat.kena main paksa rela ngan dia..huhuhu
asyik2 kena gaduh bila nak bg dia makan ubat.adoi
selamat memberi anak makan ubat,kena alert setiap 8 jam,antibiotik kena abiskan
ubat lain2 kalau dah baik tak payah bagi.
yang bestnye bagi anak2 ubat ialah...
ubat ini....
:
:
:
:
boleh menyebabkan diorang ngantuk....lalalalala
*teruk punya mama*huhuhu,
sekian,



nota kaki:selamat hari isnin

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook