08 August 2010

*Pear merah*

hai blog.
hari ahad sudah..
semalam dah cuti memasak,hari ni kena memasak.huhuhu
jom cerita pasal buah pear merah
kalau buah pear adalah macam ni kan...

~buah pear(biasa)~

kalau ni pulak ialah buah lai...


~buah lai~

yang ni pula ialah ...buah pear merah...sangat jakun ok!sebab baru terjumpa pear merah ni..huhu..maafkan kejakunanku...huhu

~pear merah~

masa nak pilih buah kat tesco hari tu,husband kate nak buah pear merah...aku ingatkan dia salah..mana ada pear merah...sekali tengok memang pear ni warna merah pun..huhuhhhhu... 
siap bercerita kat kat sini tu.huhuhu..emm tapi semalam tengok iklan kat metro ada je buah pear merah tu..kesimpulan:jakun!huhu
sekian,


nota kaki:rasa dia sedap la jugak

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook