03 August 2010

*pengetahuan am*

hello blog,
hari yang penat
berjalan sepanjang hari
sambil membawa 2 anak kecil
huh sungguh penat berbanding masa berjalan single.sila sedar diri you r married!huhu
emm..tajuk hari ni pengetahuan am
dulu masa kecik2 kalau nak tahu sesuatu mesti tanya mak,dan mak akan jawab sambil terangkan
pas tu terfikir 'banyaknye mak tahu'
'nanti dah besar kena tahu jugak ni,kalau anak tanya,kena jawab pulak'
faham tak maksud aku ni.huhu.*ayat tunggang langgang
kesimpulan:kita kena tahu banyak perkara macam mak kita tahu so senang nak menjawab bila anak kita tanya pelbagai soalan nanti.eheh
oh hari tu sementara menunggu encik adam menjemput saya balik,terpikir nama2 pokok ni...huhu..pokok biasa2 tahu la..contoh pokok yang aku tahu nama:pokok bunga raya,pokok orkid
kalau pokok2 ni?huhu

~kalau haziq tanya 'mamani pokok ape',aku jawab 'tanya papa'huhu~


~jwpan aku"akar pokok"~


~ni lagi la tak tahu~


~pokok keladi ke?~


~pokok daun tajam.haha~


~macam pokok bunga raya*tanpa bunga~ 


emm..xpela nanti ape2 hal rujuk ensiklopedia bergerak aku je la.huhu
sekian,


nota kaki:membaca jambatan ilmu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook