26 August 2010

*gambar sahaja*

hello blog,
selamat hari khamis,
hari ni mood meng'edit' gambar datang
huhuhu
eh eh tajuk entry pun gambar sahaja.ntah ape2

Digital Scrapbooking at WiddlyTinks.com
Scrapbooking Photo Tinks by WiddlyTinks.com
 
 

~ni gambar masa anak dara~


~ni pun gambar masa teruna bujang~

entry hari ni cuma nak cakap...
cuba bayangkan kalau pahala tu nampak macam duit,tiap kali buat baik dapat pahala,beg dompet tebal/amount duit kat bank bertambah.mesti semua orang berlumba2 nak buat pahala kan.
tapi pahala ni tak nampak macam duit pun.huhu.sebab tu sekarang ramai tak kisah membuat dosa,tak kisah tak dapat pahala.renung2kan.
kesimpulan:buat baik berpada2,buat jahat jangan sekali.lakukan sesuatu perkara dengan ikhlas,Islam itu cara hidup kita
sekian,



nota kaki:susah hidup kalau tak boleh ditegur

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook