XM

25 Ogos 2010

*Suka Explore*

hello blog mama,
hari ni haziq yang membebel
*walaupun sebenarnye haziq lum pandai cakap sangat
sekarang saya suka explore,
selalu saya amik kerusi dan panjat amik barang2
saya amik bakul barang2 mandi+lotion+minyak telon=best
saya amik febreeze mama
saya amik sikat atas katil
saya amik deadorant papa kat almari solek
*saya panggil deadorant tiak
tiak=ketiak(kan deadorant letak kat ketiak)

saya dah boleh masuk playpen sendiri
panjat meja solek pas tu masuk playpen
tak pun panjat walker masuk playpen.wah memang bestlah
kadang2 saya pergi belakang almari tv,pas tu terselit.hehehe
senang kate banyak benda la saya dah boleh panjat
hah saya juga dah boleh on-off lampu dan kipas


~ni keluarkan bakul merah dari atas katil~


~haziq dah lari tinggalkan hazeera~


~yang ni bakul bedak+lotion+dll~



~dua-dua join~

oklah,sekian cerita saya yang suka explore
wah bestnye nanti balik kampung leh saya explore umah nenek pulak,
sekian
-muhd haziq-



nota kaki:bawah katil pun saya explore

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook