06 August 2010

*Berkelah di Lubuk Manggis*

hello blog,
selamat hari jumaat,
yeay minggu depan bulan ramadhan datang menjelma
hari ni nak cerita pasal berkelah kat lubuk manggis hulu selangor sabtu lepas
konon2 nak berkelah kat pangsun tapi kawan encik adam tak jumpa tempat,ntah ape2
jadi sebab haziq dah tak sabar nak mandi,so kita terjah je la lubuk manggis,
terletak kat hulu selangor jugak,dekat2 pangsun tu
otw ke pangsun adalah banyak tempat berkelah,antaranya sungai tekala,alai..dan lain2 tak ingat
yang aku ingat ada banyak signboard coklat(kawasan berkelah atau hutan simpan kan signboard coklat)

~parking rm2~


~pemandangan lubuk manggis~


~haziq berkenalan ngan kawan2,kaum2 bapa sedang berBBQ~


~aksi hazeera baru 8 bulan dah mandi sungai~

*aku ingat air terjun,tapi encik adam kate air sungai daa,deras jugak air dia

~pondok ni sewa rm10,haziq n hazeera sempat tido pas mandi~


~anak2 tido kat pondok,mama n papa mandi~

oh baru perasan gambar haziq mandi tak de,huhu.padahal dia yang paling excited nak berkelah..huhu..petang tu pas makan bekal diorang cari durian pulak .dah melantak durian pulak.tapi gambar tak sempat snap.huhu
oh itu sahaja cerita saye,
sekian


nota kaki:pas ni cari pangsun betul2

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook