XM

11 Ogos 2010

*Ikan Bakar Jalan Bellamy*

hello blog mama,
hari ni hazeera nak bercerita
hari tu mama,abang haziq n hazeera g ikut papa servis kereta
papa servis kereta kat gombak
mama nak ikut sebab dia kate KL dah rindu dia
*padahal dia rindu KL
jadi kami pun ikut la papa servis kereta,padahal pas tu mama ada agenda lain
iaitu jalan2 !yeay!
keluar umah kul 10pagi,g servis kereta sampai kul 1.30ptg..
emm abang haziq bising2 jugak lambat je kat workshop tu
saya sempat tido..
tengahari papa bawa g makan kat foodcourt belakang istana
kat Jalan Bellamy
mama tak amik gambar...
so gambar macam ni la(digoogle)


credit picture to here


credit pic to here

kalau search kat google ikan bakar jalan bellamy glamer jugak la
papa n mama makan nasi+sayur+ikan bakar+air=rm19.00(dua orang makan)
tak tahulah mahal ke murah ek?
tapi ikan bakar dia sedap la,dah la mama saya dapat 2ekor ikan kembung tapi kira harga sekor
papa makan ikan cencaru
tapi pada mama saya biasa2 je.huhu
sebab tempat dia tak de aircond.tak best la.huhu.baby chair pun tak de
ramai orang bekerja la makan kat situ(orang gomen kot)
abang haziq lagi la tak nak makan kat situ sebab dia nak g taman permainan je
tak kan nak g taman permainan tengahari pulak.huhu
*kiranya abang haziq bad mood masa mama n papa lunch,kesian papa n mama makan anak bad mood,makan pun tak kenyang!abang haziq tak makan pun nasi dia,saya makan nasi dia sikit je,saya pun nangis2 gak,sebab panas.huhu
pas makan g sogo,pas tu g taman klcc,last sekali g tesco ampang
mama dah boring asyik2 tesco puchong n mydin subang,tu la tukar angin tu
tapi gambar kat workshop n taman klcc je..tu pun hari ni saya letak gambar saya je la dulu
dengan kasut yang beli kat tangkak


~bukan pakai seatbelt betul2 pun,untuk bergambar je~

kesimpulannya,mama tak nak makan kat tempat tak de aircond lagi.hahaha.kalau terasa nak makan ikan bakar jalan bellamy tu tapau je la yek.huhu
*abislah pas ni mama menggunakan kuasa veto memilih tempat makan
sekian cerita saya,
-hazeera-


nota kaki:mama and abang nak tengok syurgamu ramadhan kat tv3 lepas ni

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook