XM

02 Ogos 2010

*bermain asah potensi*

hello blog,
selamat hari isnin,
minggu pertama di bulan kemerdekaan
juga bulan puasa lagi beberapa hari
masih sempat untuk mengganti puasa

~snap dari paper beberapa hari lepas~

so entry ini dibuat untuk encik adam kerana bila saya ajak pergi beli mainan anak dia kate "perlu ke"
jawapannya PERLU
haha.jawapan saya ada evidence and support.lalalala
*yeay pas ni boleh selalu g kedai mainan!
**pelik sikit saya suka pergi kedai mainan,ke semua kedai suka?huhu.tanda tanya.mungkin juga.hahaha
ok kesimpulannya aktiviti permainan perlu untuk anak2 yang sedang membesar.


~permainan yang betul di luar rumah~

~permainan yang betul di dalam rumah~


~ini permainan yang tidak betul!salah ok!muhd haziq take note~
*aceceh macam anak aku baca blog ni.huh

apa2 pun kita sebagai parents yang mencorak hidup anak kita,pandai2 la memilih mainan anak,jangan ada unsur negatif pada mainan anak tu,contoh:beli mainan pistol sebagai contoh kegunaan pistol oleh polis untuk tangkap penjenayah,bukan pistol yang diguna oleh perompak untuk merompak
contoh dua:kalau main mainan kenderaan jangan bagi merempit,mainlah dengan berhati2,utamakan keselamatan
pada saya biar kita ajar anak2 dari kecil,melentur buluh biar dari rebungnya..
selamat berjuang mendidik anak!*aceceh padahal cakap untuk diri sendiri
sekian,

nota kaki:kecik2 suka main belon aca(galah panjang)

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook