20 August 2010

*Manja*

hello blog
wah sekejap je dah hari jumaat!
rasa macam sekejap je dah 20 hari di bulan ogos
ok,hari ni cerita pasal hazeera yang manja terlebih
asyik nak berkepit bawah ketiak mama 25jam
mama dia tak payah buat keje,sebab dia suka aku duduk ngadap muka dia saje.huhu
kalau mama gerak sikit je boleh terjaga tidur dia.wah wah kuatnye deria hidung kamu!huhu
tapi haziq pun sama manja.ayoyo
dah la tu aku rasa B aku ngan mulut dia dah macam magnet ngan besi dah
*asyik melekat je.huhu
ni gambar masa tengah tunggu papa service kete..
macam-macam gaya anak aku.huhu



~pelbagai aksi hazeera~


~gambar mama macam gedik je~

sekian,


nota kaki:ni pun hazeera kat atas riba,macam mana nak buat keje?

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook