XM

06 Jun 2010

tag dari yuzai

selamat pagi ahad blog,
hari ni saya nak jawab tag dari yuzai.eh tapi betul ke fida yang ditag itu adalah saya?hehehe.mungkin betul.emm anggap je betul.boleh ke.
ok mari kita teruskan soalan2 yang perlu dijawab oleh saya:

1) Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
adoi soalan sangat menakutkan.emm yang pasti firstly mintak dijauhkan orang macam ni,tapi kalau dia tikam belakang jugak saya akan kaji macam mana hal itu boleh berlaku.kemudian bertindak ikut case,kalo tak serius biarkan je si luncai dengan labu2nya.buang masa i je layan orang macam tu.kalau kes serius saya akan bertindak balas!tunggu serangan balas dari saya!!!

2) 6 orang di hati anda?
1.suami terchenta
2.haziq my lovely son
3.hazeera my lovely daughter
4.mak kat kg
5.adik2 6 orang kesemuanya
6.ops sebab adik2 ku enam so senarai ini jumlahnya 10.hehe

3) Anda rasa anda comel?
owh dulu before kahwin rasa diri sangat tak comel.low self confidence!then after married rasa diri comel(pada suami dan anak2 la)

4) Single or taken?
taken?macam tak sedap je..emm im married!

5) Blog yang anda suka?
blog yang ada dalam blog list saya

6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?
emm...selalunya kemas kecuali kalau saya malas.

7) Lagu terakhir yang anda dengar?
lagu vcd haziq,baa baa black sheep kot

8) Last text message?
msg ngan naa kawan kenal masa keje part time jaga exam kat uia.muda2 dulu

9). Last phone call?
tepon mak kat kg,bercerita-ceriti

10) Hari terakhir anda menangis?
ntah ek..2-3 hari lepas kot.tension haziq nakal.opss mama ngada2 dan gembeng!

11) List lima color favorite anda?
1.pink
2.purple
3.merah
4.putih
5.hitam

12) Orang terakhir anda ber-YM?
naili kawan kat ukm

13) Game paling anda suka?
farmville,eh semua game pun saya suka!

14) Adakah anda peminat MCR?
tidak.saya peminat family saya sahaja.haha

15) Apa perasaan anda jawab tag ni?
menulis dengan rasa gembira sebab yuzai tulis dia suka baca blog picisanku ini kat tag dia.nak komen kat blog dia tapi tak leh tak tahu nape.rasa aman sebab dua-dua anak tido,tapi rasa tak aman sebab haziq tido atas riba.oh inilah namanya ibu!berblog sambil menjaga anak.

16) Anda rasa tag ini best?
best!sebab ni first time saya dapat tag jawab2 soklan macam ni.jakun!

Tag lagi 10 orang
saya tak reti nak tag2 sesiapa..lagipun sape nak layan tag saya niey????

yeay dah siap tag,tapi...entry ni tak de gambar macam tak best je.oh biar saya letak gambar saya..lalallalala...


~biasalah gambar edit~

ok tu je babai,


nota kaki:kaki kebas haziq dah berat

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook