18 June 2010

pantang larang orang tua-tua

hai blog,
hari ni rasa nak menulis entry pendek sahaja
iaitu pasal pantang larang orang tua-tua
sebenarnya apakah hukum pantang larang tu??
huhu.kalau tak ikut boleh ke?hehe
dulu masa aku dalam hari mak cik bidan tu tengah urut aku,pas tu aku cakap ngan adik aku tolong amikkan gambar hazeera,hari ni lum amik lagi
pas tu mak cik bidan tu kate"eh budak kecik tak elok amik2 gambar nanti badan tak naik"
huhu..yela tu.aku diam je..tapi aku tetap amik gambar anak aku
hahaha(mak cik tu bukan tahu pun)huhu
cuba tengok gambar haziq dan hazeera yang tgk kamera ni..


~hai semua..~

sebenarnya banyak je lagi pantang larang orang tua2 ni.tapi malas la aku nak taip.huhu
oklah tu je babai,



nota kaki:tiada orang2 tua tiadalah kita

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook