XM

29 Jun 2010

bagaimana membetulkan profile badge facebook yang tiada gambar

hello blog,
hari yang panas ...good!kering CD anak2 aku.
haziq asyik je menutup pak cik acer ni(oh dah pak cik sbb dah tua-padahal baru 3 tahun)
mama baca buku dia suh tutup,mama buka laptop dia tutup,mama BF hazeera dia suh masukkan adik dia dalam buai.
macam2!haziq dan hazeera demam.hazeera demam dah tumbuh gigi.haziq demam sebab tak tahu.demam biase je.
ok entry semalam aku ada letak link macam mana nak betulkan profile badge facebook yang tiada gambar tapi bila aku klik link tu tak boleh.hampeh tul.so biar aku tulis je la macam mana caranya.credit to zulhilmi.rosnin.com

*selalu tengok fb badge jadi macam ni:


*caranya:kena edit kat html tu :
*tukarkan badge.facebook kepada www.facebook


*yeay!dah jadi!









sekian perkongsian ilmu dari saya,







nota kaki:kadang2 rasa nak kurung anak!huhu

2 ulasan:

Zaila Mohamad berkata...

thanks for sharing..nanti nak cuba juga;)

mrs adam berkata...

sama2.saya pun budak baru belajar.hehe.budak ke?

Related Posts with Thumbnails

Photobook