27 June 2010

kerenah anak-anak

hai blog,
jom keluar berjimba pada ahad yang best
sebelum keluar sila buat entry satu.huhu
oh haziq dan hazeera ...
anak2 ku yang semakin hari semakin banyak kerenah
haziq la banyak songeh sikit
tengok ni dia naik walker adik dia*tahulah dulu tu walker awak*
oh mama tak larat nak marah,amik gambar dan biarkan je la
*kang cepat tua kalo asyik marah2 anak je*
~dua beradik dalam walker~

yang ni pulak haziq memanjat depan tv sambil memegang roti.oh dah naik tak tahu turun.adoi.dah tak tahu turun tu panggil2 mama suruh turunkan.dah la sebut turun 'booun'..wrong pronouncation.ayoyo
~suka makan roti~

yang ni pulak gaya hazeera angkat punggung.oh bila nak amik gambar je susah.dia turunkan semula punggung dia.ni je la sempat aku amik.dia boleh boleh wat lagi advance dari ni.angkat punggung lurus kaki macam gaya nak berdiri.ntah bila boleh snap gaya tuh
~semoga cepat berjalan~

sekian sahaja pengarutan saya pada hujung minggu ini,
salam hujung minggu,


nota kaki:rezeki tak masuk tidur selepas subuh

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook