24 November 2011

{Pasar Malam Puchong Prima}

hello blog,
hari ni mari kita cerita dan letak gambar
pasar malam puchong prima
setiap hari sabtu
petang--->malam
hari tu kan aku dah letak gambar pasar malam puchong utama kan
ulang tulis
Pasar Malam puchong utama-selasa
Pasar Malam puchong prima-sabtu
Pasar Malam puchong indah-isnin
ni baru tahu
Pasar malam putra perdana-rabu
pasar mlm jln tar-sabtu
bazaar ramadhan-bulan puasa hari2
baju,jam tgn,tali pinggang

baju
kat sini ada jual baju Hush Puppies yg ori ye,siap ada tag jusco
harga kat tag rm99,dia jual rm25
tak tahu la mana penjual tu dapat
fashion lama la,bukan yg new arrival.huhu

nmpk tak haziq dan papa?

kepak ayam
tak penah beli

dah 7 lebih kot,7.05pm

haziq suka beli jagung kat psr mlm
encik adam tak beli ape2,layankan anak isteri je
mama suka macam2.haha
antaranya yang sedap kat sini:kuih telinga keling mini(ape ntah namanya),cekodok durian/pisang(cekodok pun beli kat psr,dasar pemalas.huhu),ayam rangka,mee kari,emm kopok lekor dh lama tak de orang jual,rindu sey
kat sini jugak ada jual donut gergasi(ape ntah nama dia),aku penah beli sekali tapi tak sedap,buang je lebih,mkn skit je
tapi donut gergasi ni penah masuk suratkhabar


nota kaki:selalu beli mknn je

2 comments:

Anonymous said...

Salam,

Pasar malam kat Putra Perdana ada 3 kali;

1. Selasa Malam Rabu, Pasar malam Asnaf.
2. Ahad malam Isnin, Pasar malam biasa.

Kedua2 pasar malam di atas berada di tapak jualan yang sama.

3. Jumaat malam Sabtu, Pasar malam biasa. Pasar malam ni di depan Apartmen Semarak.

Tq :-)

mrs adam said...

salam anonymous,
tq for your info :)

Related Posts with Thumbnails

Photobook