XM

25 November 2011

{Besday Party setiap tahun}

**perhatian:gambar blurr tak hengat**
hello blog,
ini cerita lama
tak kisahla la nak cite jugak
owh gambar blur sebab aku sengal sikit tak tahu nak setting night kat hp tu
haha.teruk sey
aku setting night tapi tak jadi,dah lambat so snap je la,tak kan nak tunggu setting yang tak jadi tu,alamatnya tak de gambar la jawabnya
owh adik bongsu dan kedua bongsu dua-dua lahir bulan september
actually ada 5 orang lahir bulan sept
mak,arwah abah,adik lelaki,adik kedua bongsu,dan adik bongsu
wah wah tapi besday party setiap tahun ialah adik aku yang berdua ni la
alizah dan fariha
rasanya sejak arwah abah meninggal(2002),start 2003 besday diorang mesti buat
kecil2 lan je,tapi kek mesti ada
wah wah manja terlebey ok!
masa diorang kecik2 kakak2nya yang decide beli kek n jajan apa nak bagi tetamu
sekarang diorang sudah besar
diorang plan sendiri,dan keluar budget sendiri jugak!haha
diorang pakai duit raya daa..
wah wah panjang intro,jom kita cerita bergambar

alizah 11 tahun

orang kuat:tukang beli kek dan brg2 mentah

1 ni je setting night menjadi.haha

hazeera main belon,suka!

haziq buat onar,biasa la tu

siap bertopi party bagai,benda sepah2 yang selalu ada kat besday party pun diorang beli
buat sepah ye.aku jugak yang sapu.huhu

kek,hadiah,pinggan

mak usu 11 tahun ye,tapi masih macam kanak2

mak usu ni manja terlebey

hadiah

hidangan:ayam goreng,fun fries,sosej,nuget

owh ni tukang goreng ye
adik lelaki aku yang goreng makanan jamuan ye
rajin tau*promote tibe2
alkisah aku tak boleh nak goreng
buat alasan hazeera n haziq kacau.haha.padahal malas
tapi betul la kalau aku nak goreng oleh tapi nanti tetamu kena la tunggu sampai kul 12 baru siap goreng.yela aku goreng lambat sebab bantuan haziq n hazeera

tetamu

tetamu lagi

pakai snap je


owh gmbr terlalu byk
so next entry baru letak gambar kek
bukan main lagi secret recipe,eh aku sek rendah tak tahu pun pasal SR ni tau.huhu
zaman berubah,what to do
emm..gambar fariha tak de,
mana ntah dia hilang kalau aku nak snap gambar
lagi pun dia pemalu skit.huhu
fariha 13 tahun



nota kaki:tunggu next entry tau

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook