02 November 2011

{Proton Saga dan Rambutan}

hello blog,
hari ni nak letak gambar haziq naik 'proton saga'
wah wah jakun anakku
proton saga ini ialah kereta sorong ye.huhu
adik aku nak angkut sampah tapi haziq nampak haruslah nak naik jugak
sambil2 tu amik la rambutan yang banyak gile tu
mak su angkat haziq

merahnya rambutan

hazeera pulak

pusing satu round

ni la hasilnya..makan tak abis pun.huhu

hazeera ada hati nak angkat

owh sebenarnya ada video diorang naik kete sorong tu
tapi aku tak upload la kat sini.huhu
emmm..best jugak kete sorong tu ek.haha
ish dah abis dah musim rambutan di kampungku...


nota kaki:mak aku ada 5 pokok rambutan.huhu

2 comments:

Mia Liana said...

buat suspen je. rupanya keta sorong...

mrs adam said...

hehehe.tapi proton saga mmg nama panggilan kete sorang(kat kg saya la)

Related Posts with Thumbnails

Photobook