XM

03 November 2011

{Selamat Hari Lahir Emak-Belated}

hello blog,
aceceh mak aku punya besday 6/9 yang lalu
kek pun memang beli 6/9 jugak
cuma aku naikkan entry lambat
aterrr bnyk no cerita tunggu turn dalam blog ni.huhu
bajet byk sgt idea le tu.huhu
eh semenjak SR bukak kat segamat,haruslah kek mak pun SR.vavavava
konon2 nak bg jiran2 jugak
tapi end up kitorang yang makan adik beradik je
punya tembolok kek besar2 pun bole abis
tapi 2 hari la  baru abis.
makan 5 beradik+mak aku+anak2 aku
sebab adik ke6 kat hostel n adik ke2 kat sarawak
haziq pun suka kek SR
mak aku bebel haziq suka mkn kek mahal2.haha.naseb la labu


haziq yang nak tip lilin ye

sayang mak-tulisan kat kek.wah wah romantik ko sarah.haha

gaya nakal hazeera


semoga mak ku panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu
sekian,


nota kaki:bulan 9 dua kali mkn kek

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook