16 November 2011

{Waktu Carefour dibuka}

hello blog,
aceceh aku dah macam duta carefour la pulak
mana tak nya asik2 gambar carefour je aku letak
aterr sekolah haziq dekat je ngan carefour ni,kedai mamak kegemaran encik adam pun dekat ngan carefour ni
huhu.lepas hantar haziq
g sarapan kat rejab(kedai mamak)
pas tu g la carefour.mula2 ingat carefour bukak kul 10pg
rupa2 dia tulis buka kul 9.30pg la
aceceh..ikut la signboard tu kate 9.30 dah buka
sekali masuk escalator pun belum on laaa
haha.gile cepat kitorang masuk


kedai2 kat luar masih tutup ye

perkataan SALE tu on sepanjang tahun.haha

tengok2 je.huhu

kedai belum buka

tengok tu kaunter customer service pun lum bukak ye

hoorey dah masuk.orang no2 masuk.cina depan tu no1.haha



sekian bebelan duta tanpa bayaran carefour,


nota kaki:dah lama tak g tesco sey

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook