XM

16 November 2011

{Konvoi ? belas kereta}

hello blog,alkisah aku ni suka no update cerita lambat kan
haha.xpela,asal aku ade tulis kat blog ni
ni gambar sedara mara aku masa hantar pengantin adik aku hari tu
hantar ke muar
jap aku nak kira berapa keta
1-mak aku
2-aku
3-adik ke2
4-pengantin
5-pak ngah
6-pak ude
7-amin
8-achik
9-pak itam
10-pak busu
11-cik darwin
12-cik hood
ha 12 kete,penuh umah bersanggah tu.huhu
alkisah umah bersanggah di depan mahkamah muar ye.haha

3 beradik oren:mak aku,adik mak aku,kakak mak aku

12 kete,orang tak kira,banyak daa

habis makanan kitorang kerjakan.haha

gambar lagi,pakai snap je


mak aku tengah dukung hazeera

alkisah sepupu2 aku pun ade yang kecik2 lagi
sek ren
yang lebih kecik dari hazeera pun ade tau
bukan senang nak kumpul ramai2 macam ni
ni pun belum cukup korum ye


nota kaki:atuk aku ade 5 cicit,cucu 30+

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook