XM

22 November 2011

{Makan2@Manhattan Fish Market}

hello blog,
alkisah aku first time beli kupon dari Groupon
owh harus la beli kerana manhattan 50%.huhu
jom makan manhattan fish market sunway piramid
mula2 encik adam mahu ke alamanda
lepas tu dia setuju ikut cadangan aku
yeay jom sunway piramid

tgh tgk tv gambar ikan?
ntah aku pun tak nmpk sebab aku tepi dinding

gambar meja pun nak amik

haziq

papa ajak haziq tengok ikan

suasana dalam manhattan

nmpk luas sebab diorang letak cermin

haloween decoration

corak cincai cincai je.haha

ok ni dia.aku suka udang ye

hazeera dan haziq

papa tengah amik makanan

pinggan haziq byk mknn,tp tak abis pun

laki aku ni tengok lain je bukan nak tengok aku.huhu

kami bertiga

ni kitorang tak larat nak abiskan...

wah wah manhattan penuh tu
dulu masa blaja aku mkn manhattan kat sogo sikit je customer
dalam MFM Sogo tu
emm tu tahun 2007,tahun 2010,2011 dah makin ramai orang mkn MFM ni
emm...sedap dan mahal.haha
selamat ada kupon.lalalala
thank you Groupon!


nota kaki:chocolate  shake dia sedap tapi aku tak order sebab dah banyak dah mknn 1 kupon tu.ish

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook