18 November 2011

{Jungle Tracking di TT Cyberjaya}

hello blog,
alkisah hari tu g taman tasik cyberjaya sekejap je
tak sempat nak explore semua
sekali...
ada masa g la lagi
kali ni g awal 5 lebih dah sampai
cuaca terang.tak panas.
wah wah
cakap ngan haziq nak g tmn permainan
mmg la ada tmn permainan tapi...
aku dan encik adam nak explore TT cyberjaya ni dulu
TT titiwangsa,TT perdana(skrg dh tukar nama ape ntah-tak ingat),TT shah alam
semua dah explore
so mari kita explore TT cyberjaya pulak

mulakan perjalanan,papa dukung hazeera,haziq di belakang
mama di belakang sekali mahu snap gambar

pemandangan yang cantik

jeti,kayu yang buruk

teruskan jalan,papa pimpim haziq,
mama dukung hazeera sambil snap gambar

ada bot terdampar,tanpa pemilik
eh kalau buat lukisan lawa ni

amik lagi gambar sebab lawa!

perjalanan diteruskan
papa n haziq tinggalkan mama n hazeera kat belakang!

jauh kan laki aku tinggalkan aku!ewah2

kerusi rehat.tapi kitorang teruskan berjalan.tak duduk lagi

sebelah sana tu ada go kart n orang main golf.gambar jauh

owh ni baru mula berjalan ye,lebih kurang 1/5 daripada perjalanan
a.k.a jungle tracking

tepi tasik

ha tengok gambar ni lagi,indah ciptaan Allah

jeti kayu buruk lagi,aku tak g sebab takut kayu tu reput

hujung jeti

perjalanan diteruskan
sebab ape aku cakap jungle tracking?
kenalah baca part 2 ye
huhu.penat woo jungle tracking ni
to be continue...



nota kaki:berjalan lama dan jauh,sebab tu kena buat 2 entry.huhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook