17 November 2011

{Mandian Spa Putri Binari}

hello blog,
aku kan suka body syampu berscrub
selalu aku pakai yang guardian punye
aku sorang je pakai ye,kitorang encik adam pakai lifebouy
aku pakai guardian
anak2 pakai pureen/johnson&johnson
semua pakai lain2 ye.haha
owh mengarut cerita la pulak
ni haa..hari tu beli barang kat mydin,so tak de gurdian
terus beli je la mana yang berkenan
tiba2 ber'putri binari' la kita ye..huhu

mandian spa&lulur putri binari

yang syampu pun aku tukar
hampir setahun setia ngan sunsilk
akhirnya aku curang juga.haha
ish aku mmg tak boleh setia ngan barang2 la.aku setia ngan orang je.haha
aku pakai Franch ni,dia punya minyak pun ada,tapi tiada dalam gambar
harap2 Franch ni ok la,so tak la aku curang denganmu.haha
owh putri binari tu maybe pakai ni je
lepas ni nak kembali kepada guardian.owh tu pun tengok la nanti
lulur ni kalau buat sendiri pun boleh
tapi aku anak kecik tak sempat nak buat sendiri daa
so beli je la



nota kaki:dah anak dua pun kena lulur badan jugak ye

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook