XM

15 November 2011

{Angan2 Mat Jenin:Jogging}

hello blog,
owh aku ni suka tulis hello blog
bukan pembaca blog.huhu
sebabnya aku anggap bercakap/tulis dengan blog
tak tahu la ade ke tidaknye orang baca.haha
apa2 pun aku blog untuk rujukan atau kenangan di masa depan
aceceh..bukan main lagi kenangan gitu..huhu
owh ni cerita verangan encik adam
konon nak kuruskan badannya yang vuncit tu
nak la dia jogging
alkisah taman permainan kegemaran haziq dan hazeera sebelahnya ada padang
leh la encik adam jogging
wah wah hari pertama dia buat 4 round!
tahniah2!
TAPI.................................
dia buat sehari je!
esoknya aku ajak dia kate mendung
dan esoknya dia tak naikkan isu jogging lagi
adoi.ni betul2 angan mat jenin.huhu
eh naseb baik aku ade rakamkan detik2 encik adam jogging
*di suatu masa lalu(bulan lepas la tu)

tengok haziq ada join papa,dia buat satu round.gud haziq!
perhatikan betul2 gambar haziq kecik je tu

encik adam jogging di kejauhan

pom pom girl n boy

chaiyuk2! papa

pom2 girl n boy dah penat bersorak

last round encik adam,haziq menanti

gaya haziq tengah tuggu selipar dia kering kena rumput basah
almaklumla pembersih,selipar basah skit je muka dah tension

hazeera,tak kisah pun selipar basah atau kering



sekian bebelan,


nota kaki:nanti aku nak naikkan isu jogging ni kat encik adam

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook