05 November 2011

{Suji 3 Dara}

hello blog,
wah wah sekejap je esok nak raya haji ye
terasa baru je abis raya puasa
dush!aku yg tak sedar masa berlalu
ape2 pun puasa nak ganti siap2 di bulan syawal yg lepas.syukur alhamdulillah
owh raya haruslah balik kampung
daku malas masak raya
lagipun kalau aku masak hari raya tak terasa raya sgt
kalau mkn kat kampung baru terasa raya.lalalala
owh ni saje je letak gambar kuih hari raya puasa yang lepas
eh raya haji mana ade kuih daaa...(kat umah aku la)


kuih suji,tapi diberi warna n nafas baru--->jadilah suji 3 dara

sedap.tu la siap snap gambar tu.huhu


sekian bebelan,


nota kaki:selamat hari raya haji semua

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook