21 November 2011

{NST 3D-111111}

hello blog,
haha 21hb baru nak publish gambar spec 3D ni
ni haa laki aku mmg beli NST tiap2 hari
so 11/11 hari tu dapatla spec ni
aku pakai nmpk 3D laki aku pakai dia tak nmpk 3D
ntah ape2

jakun.so kena amik gambar nak letak kat blog

selak2 NST tu sekali diorang terletak 2 la spec ni!

patutla tebal semacam nst aku hari tu
sebab ada bahagian yang dapat dua
bahagian yang dpt dua tu yang ada spec 3D ni
so selamat haziq n hazeera leh main sama2
kalau tak gaduh
ingat nak amik gambar diorang pki spec ni tapi susah
asyik lari je
so gambar ni je la



nota kaki:3 kawan aku nikah 11/11/2011,ema,ana dan mas

2 comments:

Sumijelly said...

ee...tak tahu pun ada spek 3D tu..hehehe


Sumijelly.com

mrs adam said...

haha.saya pun mula2 tak tahu,selak2 NST tu jumpa baru la tahu.

Related Posts with Thumbnails

Photobook