07 November 2011

{DQaseh Andaman Palong}

hello blog,
aceceh ni gambar lama jugak
tak pe la yg penting nak masuk dalam blog jugak
huhuhu
persediaan kawen adik aku yang lepas
lepas balik klinik hntr hazeera demam
zass jumpa mak andam,bincang apa yang patut
ni gambar2 anak2 aku kat kedai pengantin kat palong tu
pendapat aku pasal mak andam ni
harga yang berpatutan dan pelamin n baju pengantin yg vogue
walaupun murah tapi vogue tetap vogue.huhu
mak andamnya pun peramah
boleh la cuba di sini ye adik2 yang mahu kawen
khas untuk orang palong or palong timur .haha
promote tanpa bayaran tau


ni haziq
tengok kat belakang tu bersusun baju pengantin ye anak2

mak andam,adik aku n mak aku

suasana dalam kedai

geram sey tengok baju2 pengantin tu

kat depan kedai

haziq n hazeera di kapet merah

sekian bebelan kedai pengantin dari daku,


nota kaki:daia betul ke nama kedai ni DQaseh?

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook