19 November 2011

{Budak kecik yang dah besar}

hello blog,
wah wah hazeera dah nak 2 tahun ye
akhir bulan ini
emm...lagi 6 bulan utk berenti bf!huhu
semalam konon2 try la diorang tdo bilik lain
aku tdokan diorag,pas tu aku g la bilik aku
sekali masa nak tdo mama rindu sama anak2 la
terasa macam diorang tu jauh gile dari aku
padahal sebelah bilik je.haha!
tapi berangan je nak tdo asing,baru 15minit aku kat bilik sendiri diorang pun bangun menuju bilikku.huhu!
diorang takleh tdo tanpa bau wangi ku
jom layan gambar hazeera di tmn permainan

saya suka main ni.mcm bawa kapalterbang/ketapi kot.haha

cepat mama zeera nak naik


sekian bebelan ringkas,


nota kaki:mahu balik kampung  ni

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook