09 April 2010

temporary nursery-mate

aceceh..ntah ape2 tajuk entry aku hari ni
emm saje je..hehe
anak2 aku tak de la duk nursery tapi mak aku jaga 2 orang anak cikgu so umah mak aku ni dah jadi macam nursery bila ditambah dengan dua orang anak aku tuh
tambahan pula kawan2 adik aku pun suka main2 kat sini
aceceh..ingat umah mak aku taman permainan kaa
so hari ni nak cerita pasal temporary nursery-mate anak2 aku
temporary sebab aku bukan duk umah mak aku sentiasa,aku duk umah sendiri..huhu
so...
: :
: :
: :
nursery-mate haziq and hazeera yang pertama ialah :

~mujahid,3 tahun~

nursery-mate kedua ialah:

~syafiqah,1 tahun 3 bulan~

dan ni pulak ex-nursery-mate :


~danial,5tahun,dah masuk prasekolah~

aceceh..bukan main lagi pelajar2 nursery mak aku ni...ape2 pun diorang ni kawan ngan anak aku,padahal si haziq tu bukan tahu main sgt pun..antara aksi haziq dgn nursery-mate nya ialah :
1-amik kuih yg dibekalkan oleh mak mujahid.adoi ank aku ni,sabar je la
2-bawa lari bedak mujahid pas tuh pulangkan semula..sesaje nak tunjuk nakal die
3-pujuk shafiqah kalo budak tu melalak
ntah macam mana la kalo anak aku masuk nursery betul,tak dapat bayangkan...
till then.
bye-bye
hai-hai-bai-bai

nota kecil:hazeera lum buat aksi sbb kecik lagi

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook