15 April 2010

ada apa dengan haziq dan hazeera

hye..hye..hye..
aceceh..tajuk entry ntah apa2..(ceduk tajuk filem ada apa dengan cinta)--->tak de kaitan langsung!huhu
hari ni aku nak menulis pasal anak2 aku yg dua orang tuh
haziq...


~2009~

*si abang long yang masih manja nak mamanya dukung..tolongla..berat badanmu sudah hampir sama dengan seguni beras ok
*dah buhsan makan tablet vit,tapi suka vit dalam bentuk liquid.macam2
*dah semakin byk perkataan dia pandai cakap...semakin suka nak tiru orang cakap.chaiyuk!cepat2 sikit pandai cakap
*sangat suka kereta mainan--->jom ajak papa beli banyak2!hehe

hazeera...

~2010~

*dah pandai makan nestum
*dah meniarap dan bergerak kesimen(terkeluar padang dari toto ok)
*kena pelbagaikan cara mengenjut buaiannya walaupun pakai auto.adoi-->banyak songeh!
*masih senang dijaga berbanding abangnya..yahooo...! 

emm..rasanye tu je la kot nak ditulis pada hari khamis ini
sekian terima kasih
tataaa........

nota kecil :cinta itu buta


No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook