23 April 2010

gaya haziq tido

hello..
hai semua..
aku dah semakin mereng
kedua2 anak aku semakin sukar dijaga
dua2 nak suh aku layan dia
dua2 nak duk atas riba aku
dua2 suh aku duduk je membelek diorang,tak payah wat keje lain
asal aku wat keje skit je,dua2 nak nangis
adoi.huh aku xnak la pasang bibik sbb tak privacy
lagipun aku ni jenis prejudis terhadap golongan bibik2 ni
tahu2 sajelah byk cerita dari media massa dan elektronik pasal keterukkan bibik2 ni
ok.no bibik,buat sendirik...lagipun tak nak aku orang lain yg masak tuk laki kesayangan aku tuh.huhu
ok hari ni aku nak download gambar2 haziq tido:


(1)
~baru lahir.hpj~

(2)
~dalam hari.julai 2008~

(3)
~masih baby.tak ingat bila~

(4)
~kat umah neneknya~

(5)
~macam zeera~

(6)
~masjid putrajaya~

(7)
~candid abis.~

(8)
~dah setahun lebey.2009~


(9)
~mama pemalas nak pakaikan baju~

(10)
~2010~

(11)
~aku yg letak gitar tu.huhu~

okla.hari ni byk tul gambar aku letak kat blog picisanku ni.ada byk lagi gmbr haziq tido.yg macam hazeera pun ade.tapi cukupla 11 keping ni jerk.adoi.aku semakin mereng.nak g masak..babai..

nota kaki:cepatla anak2 aku membesar.huhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook