XM

09 April 2010

"the perfect vacation giveaway by ciare :)"

ini adalah sticky mode entry sila scroll ke bawah untuk entry terbaru

hye everybody.. ni adelah contest yang dibuat oleh pn.ciare.sebenarnya aku yang pemalu ni malu nk join,tapi nak join jugak.huhu.


amboi bukan main lagi pn.ciare berposing.tapi aku tak de gambar posing2 ni..alamak macam mana ni..emmm..setelah membelek album di laptop ni..adelah sekeping ni gambar tak posing,tp ia tetap gambar vacation,so leh lah join contest ni.dan....taraaaa....

this is my picture :



disebabkan pn.ciare suka gambar yang unik so saya nak tulis pasal keunikkan gambar ni.gambar ni diambil oleh suami saya semasa kami bercuti di pangkor.ni gambar masa tengah tunggu order.saya pun tak ingat ape yang saya fikirkan semasa gambar ni diambil.cuba tengok alas meja tu diorang pakai kain batik ok.kedai makan ni terletak di tepi pantai so bolehla tengok mat saleh mandi-manda di tepi pantai(tgk tanpa perasaaan ok)Uniknya gambar ni kerana:

1-alas meja kain batik..(tapi aku tak pakai kain batik mase tu ok)
2-muka tak ceria tak macam pergi vacation tapi macam pergi kem PLKN(sbb gmbr candid kot)
3-kat belakang tu ade dua bendera~biru and merah(unik sbb bendera ntah ape2)
4-nampak pasir-pasir yang halus mulus kat tepi pantai ni(dapat dirasai oleh tapak kakiku)
5-tengok tuan punyer muka yang tak cantik tapi comel tanpa secolet make up pun.kehkehkeh(unik ke ni?)
6-eh udah-udah la tu kang pjg sgt entry ni

sekian
terima kasih

yang menyertai contest,
mrs adam

2 ulasan:

ღnFashyaღ berkata...

macam nak masuk contest ni..jap nak gode-gode pic g jalan2...

mrs adam berkata...

ha masukla contest ni fashya lagi banyak pic jalan2.

Related Posts with Thumbnails

Photobook