XM

02 April 2010

streamyx vs broadband

lalalalaalala
hari ni sangat suke
bband yg dipos oleh encik adam telah selamat sampai
terima kasih tak terhingga peluk and cium kepada beliau kerana sudi melayan kerenah isterimu ini
walaupun isterimu ini xde keje penting di sini tapi bband tetap perlu untuk berfarmville dan berblog
kalau tak tak nak jaga anakmu..huhu
emm..
bband ini dibeli mase baru2 keluar dulu dan harganye agak mahal berbanding sekarang yang boleh dapat free lagi kalo beli pakej2 tertentu
tapi..ia tak digunakan pon
so baik aku guna
huhu
di rumah makku ini sementara adikku nak pasang streamyx nanti

~celcom bband aku~

bercerita pasal bband ni...adoi aku sangatla lemahnye kerana aku lebey suke steamyx sebab lebih laju.huhu.aku penah pakai celcom bband and maxis bband kawan aku..emm sama je lembab bband2 tuh..huhu

~maxis bband kawan aku~

rupa2nye ade banyak lagi jenis bband,antara yang aku tahu

~P1 wimax bband~

yang ni aku tak tahu laju ke tak,yang aku tahu iklan die nyanyi 'potong..potong..potong..'ntah ape2

~U mobile bband~

yang ni pun aku tak tahu jugak,yang aku tahu mcm service baru jer..

~digi bband~

yang ni pun sama tak tahu cuma aku agak digi ni murah..huhu
: :
: :
: :
emm ape2 pun pasal bband ni aku tetap suka streamyx mybe sebab terpengaruh ngan laki aku tuh
huhu..tapi walau selembab mana bband aku jugak yg tgh surf guna bband ni
kesimpulan bband ni portable tak mcm stremyx yang terlekat kat wayar jer
so guna je la bband kalo xde streamyx--->jgn sibok membebel je(cakap ngan diri sendiri)eheh
sekian terima kasih
yang melaporkan dan mencari gambar bband di internet,
mama haziq dan hazeera

nota kecil:hepi besday to mak ngah haziq and hazeera,semoga bertemu jodoh yang baik dan kaya(bior betul wish aku ni)huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook