XM

06 April 2010

posting ke sarawak

aceceh..
tajuk beria
hahaha
actually entry ni untuk mengucapkan tahniah kepada bakal pegawai perkhidmatan pendidikan siswazah(aku ikut ayat dalam surat tu) iaitu mak ngah haziq and hazeera yang akan bertugas di negeri sarawak mulai bulan depan
adoi
adik aku ni selalu mendapat tempat bukan dinegeri kelahiran
belajar di t'ganu and selangor
bertugas di sarawak
emm..
tgh terfikir barang2 yg boleh dipesan dari sarawak.huhu
ape2 pun harap2 kejap je la keje kat situ
semoga dapat pindah semenanjung dengan cepat(eh ok ke wish aku ni)
: :
: :
emm ni pic bakal cikgu kimia di sarawak
~pic ni je yg aku ade,so layann~

emm..rasenye tu je kot nak tulis entry kali ni..dah lama aku tak tulis pasal 2 orang anak kesayangan aku ni..emm tunggu...

nota kaki:kalo tulis pasal haziq and hazeera tak akan habis2

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook