XM

25 April 2010

mengapa begini...

hai salam pagi ahad,salam berhujung minggu,
selamat membaca blog..
aceceh ayat intro tak tahan macam dj radio/pengacara tv.huhu
ish aku tensi!!!mengapa begini..

~tgk anak panah tu~

ok...huhu..tu pun nak tension,ntah ape2!ok dari semalam aku nak buka farmville tak leh,siap tulis tak de internet connection lagi,hampeh tul farmville..masalahnye...kalo aku tak de tanam ape2 tak kisah sgt..aku ada tanam anggur dan cranberries..nnt rosak la tanaman aku tu...adoi..huhu...
hehe..adakah aku petani maya yg mengarut..kehkeh..kalo mak aku dgr aku cite pasal farmville dia bising coz kalo dia cite kebun kelapa sawit dia yg real bukan kebun bunga dan sayur khayalan macam aku ni..hehe..
whatever..
tak kisahlah..farmville sekadar suka2 je..ok abis pengaduan pasal farmville dalam blog ni
: :
: :
next pic pls..



hahaha..tengah gile print screen..ni laman web 1malaysia,dapat tahu sebab follow najib tun razak kat twitter..jom follow saya..nama kat twitter mrsadam0102.nak wat mrsadam je tapi dah ada org guna..huhu..ececeh macam sesi mempromote/marketing diri sendiri lak ye..eheh
: :
: :
next..

~hehe~

hahaha..saje je  letak selipar aku ni..hari ni kena basuh selipar ni..ke nak pakai buang..aceceh..sila basuh!haziq suka amik/larikan selipar aku ni kalo aku masuk toilet..ish budak ni..
adoi sakit belakang..sebab menunduk ke bawah BF hazeera sambil wat entry,sambil layan haziq gediks..dua2 nak atas riba aku..macam2..ape2 pun dua2 ni tgh dalam proses nak tido sekarang pas ni leh aku berfarmville,twittering,blogging,etc,sidai baju dan kemas bilik.
okla dah banyak aku mengarut ni..sekian terima kasih dari penulis blog..

nota kaki:

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook