16 April 2010

cabaran menyusu baby

hye..hye..hello..hello..
mengapa baby menangis?
adoi semenjak akhir2 ni si hazeera asikla menangis yg tak tau sebabnya
dan setelah dikaji selidik didapati dia kembung perut
maka ....
si ibu hazeera dilarang minum ice!
(atas arahan mak aku)
sebab dia kan full BF
adoi..


~NO MORE  ICE!~

begitula hidup saya lagi dua tahun
tanpa ice!
adoi selamat menghadapi cabaran!huhuhu
dan semoga hazeera tak kembong perut lagi!

~macam ni la rupa zeera nangis~

so untuk kebaikan hazeera si ibu kena berkorban tak minum ais..
selamat berjaya tuk diri sendiri
: :
: :
bila hazeera tak nangis lagi senang aku nak jaga
dan haziq pun silalah jgn kuat nangis nak dukung aje


~haziq gedik nangis nak makanan~

biasa si abang ni memang gediks gak nak nangis
manje terlebey
huhuhu
yela dia pun lum 2 tahun lagi
cuma tercepat dapat adik
hehe
tu je cerita sedey ku tuk hari ni
bai..

nota kecil:macam mana hidup tanpa ais semasa cuaca panas terik?

2 comments:

ღnFashyaღ said...

alamak, tgk abc ko, aku teringin plak nak makan....hahaha

mrs adam said...

baik makan abc tu b4 delivery ,kang dah susukan anak tak boleh minum ais.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook