XM

08 April 2010

mak tam dan mok su

hai semua ..
apa kabar..
selamat pagi eh ke dah tengahari ni?
emm aik kejap je dah hari khamis...makin lama makin cepat masa berlalu dan aku pun semakin tua ..huhu
hari ni aku nak menaip pasal mak tam dan mok su haziq dan hazeera
a.k.a adik aku la tuh
diorang ni adalah anak manja family kerana dua beradik yg last,soo manja dan gediks
tapi diorang ni boleh diharap untuk men'take care' anak saudaranya yang 2orang iaitu anak2 aku
so bila balik kampung aku ni ada la baby sitter percuma.hahaha


~diorang masa dulu,gambar baru lum masuk pc~

mak tam :
-12 tahun,darjah 6,nak upsr,calon tokoh murid nak ikot jejak langkah kak long and kak ndak die
-kuat makan kuat bersukan gak,abis semua sukan die wakil sek
-bole diharap tuk jaga haziq and hazeera,haziq suka ngan mak tam die die coz mak tam die manjakan sgt si haziq tuh

mok su:
-10 tahun,darjah 4,berangan nak jadi ketua pengawas sek agama tahun depan
-tak kuat makan,so badan kurus melidi
-die pandai layan budak kecik,so haziq pun suka die ni.dia ni suka soh aku balik kampung sebab die nak main dengan anak2 aku

rasa2nya tu je la nak tulis pasal 2 orang adik menjeng aku tuh..
haziq sedang tido sekarang,so masa die tido la adalah waktu berehatku..yahooo!
and.titik.

nota kecil:before kawin adik2 aku tuh manja ngan aku

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook