XM

03 April 2010

1st award

hai semua..
entry hari ni puan punyer blog nak sambung entry award yang ter'pending 'disebabkan my baby kuek2 menangis
hahaha lawak jugak tajuk entry tu 1st award konon
emm..ape2 pun thanks again to fashya


1) Thank and linked the person that gave you the award.>>DONE in previous entry(29/3/2010)

2) Pass this award to 15 blogger you're recently discovered and think are fantastic
disebabkan aku ni blogger baru a.k.a baby blogger a.k.a newborn blogger(wek nk termuntah),aku hanya discover beberapa blog yang cun sahaja iaitu :
  no1-redmummy.com
  no2-sumijelly weblog
  no3-Ciare's Land
  no4-glamourous me blog(welcome to my life...)
  no5-Salam Dua Benua
  no6-Ini Belog Saya by kancilbiru

3) Contact bloggers and let them know they've won.
owh ni rasenye tidak dapat dibuat kerana aku malu nak contact semua blogger2 tuh,lagipun diorang ni dah dapat berlambak award.cukupla sekadar aku menulis dalam entry ni..kepada pemenang di atas,tahniah diucapkan,sudi2kan terima award dariku ini..aceceh ayat tak tahan

4) State 7 things about yourself>>also DONE in previous entry

sekian sahaja penyambungan entry award saya
yang menerima award dari fashya,
mrs adam

nota kecil :miss mr adam so much.muah2

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook