01 February 2011

{umur bertambah}

hello blog,
hohoho
ok setiap kali tahun baru
umurku akan bertambah
tapi bukanlah aku lahir bulan januari.haha
tapi aku lahir pada hari wilayah
so orang key el....
sila bercuti dihari jadiku....
lalalalala
*dulu study duk kl,cuti setiap kali sambut besday.huhu
ok sempena hari wilayah ini aku tepek gambar kawen
opss malu ai


~25-5-2007~


ish2 dulu2 aku fikir by 27 mesti dah kawen
kiranya aku punya target kawen 27 ke bawah la
sekali tengok 27 dah anak dua.lalalala
oklah tak de la nak taip wishlist pepanjang kat sini
biar encik adam je dengar,huhu
ape2 semoga bertambah keimanan dengan peningkatan usia
amin....




nota kaki:scheduled entry

2 comments:

ღnFashyaღ said...

happy birthhday fidah...yang ke 27
tulah, kawen xmau jemput aku...sedih!

mrs adam said...

tenkiu2 fashya,ala bukan taknak jemput tapi ade masalah masa tu,nt bila2 jumpako aku cerita eh

Related Posts with Thumbnails

Photobook