07 February 2011

{potong kek@IOI Boulevard}

hello blog,
entry bergambar
aceceh padahal memang selalu enty bergambar pun
lagipun aku rasa aku semakin tak pandai buat ayat proper,hampeh tul
kalau kena amik BM spm sekali lagi,mesti tak dapat A1 lagi!
adoi.huhu.selamat tak de la kena amik spm lagi.huhuhu
ok sambungan entry semalam...
alkisah nak beli baskin robbins kat mana?
kalau yang aku tahu dekat ngan umah ialah di tesco puchong n alamanda
mula2 ingat nak g alamanda,tapi macam ramai orang je
so beli kat tesco puchong je,lepas tu zass ke ioi boulevard
ala ioi boulevard ni depan tesco puchong la,haha
tapi kena u turn jugak la.huhu

~teka di manakah kami makan?~

~kotak yang comel,encik adam sedang memilih menu~

~hazeera sedang memerhati papa bukak kotak kek~

~taraaa...namanya:Guardian Heart~

~harijadi sape ni?haziq yang nak potong kek~

~aku yang nampak eyeshadow je.haha~

alkisah lepas potong kek,terus simpan hp
tak de la gambar mkn kek
kek tu dua lapisan,atas aiskrim vanila bawah kek coklat
sedap!separuh makan,lagi separuh tu makan aiskrim dia je
lepas tu keknya bawa balik,sambung makan kat umah.haha
ish banyaklah kaloriku makan pada hari tersebut!huhu
 sekian,



nota kaki:nanti ku ceritakan pasal tempat makan tu ye

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook