17 February 2011

{luluh hati seorang ibu}

hello blog,
hohoho..
ini entry sedih.huhu
yela mata ai ni sembab pun belum ilang tau
kerana....

~haziq tolak hazeera jatuh!~

adoi...
diorang ni memang la selalu la jugak main atas almari tu
dah la almari tu sengaja dikosongkan atasnya supaya diorang tak usik barang2
so tak de barang dua-dua panjat
selalu aku monitor diorang
yela takut2 jatuh
tadi aku tengah wat assignment,dengar si haziq tu macam nk tolak hazeera
bila pandang je....
kedebuk!hazeera jatuh dari ats almari ke bawah!
adoi aku nampak kepala dia jatuh dulu pas tu leher terpusing sikit sebab nk tanggung badan
(eh paham ke penerangan aku ni)
adoi..terus pujuk2 hazeera dan berdoa semoga dia tak ape2
tengok2 dia ok je,boleh bergerak macam biasa
nangis kuat jugak,pujuk2 pun nangis
last2 bukak coklat,kismis ,biskut.diam pulak
yela jajan banyak depan mata*haziq join sekali menikmati jajan
pas tu aku tepon encik adam
dan...
:
:
:
nangis!sebab takut la!haha
encik adam pun bergegas pulang dari kerja.yela dah dengo isteri nangis macam ape je.ayoyo naseb baik kerja sendiri.lalala
pas tu tepon mak aku pulak...buat aduan dan dengar la nasihat dari ibu berpengalaman ituuuu
pas tu encik adam balik dan tengok hazeera ok je
haziq pulak nk kena sebat..
dah sudah....
sian jugak kat haziq tu
tapi tu la dia nakal!siap tolak adik dia tu!geram sey!
mak aku suh hantar salah sorang ke kampung dia nak jaga
aceceh...mana boleh...nanti aku pulak nangis hari2 rindu anak.haha
tapi aku geram sey dengan diri sendiri!macam tak reti jaga anak je!yang aku geram tu aku tak sempat nak datang selamatkan hazeera dia dah terjatuh.soriiii zeera...
kesimpulan:lepas ni monitor anak betul2!jangan bagi diorang panjat -memanjat!buat la assignment dan entry blog masa diorang tido
sekian cerita sedih saye.....




nota kaki:gambar tu masa diorang ok,bukan gambar harini yang terjatuh tu.

2 comments:

Akulah.com said...

ish, nakalnye..

mrs adam said...

boleh la tahan.heee

Related Posts with Thumbnails

Photobook