13 February 2011

{kerenah anak-anak}

hello blog,
hohohoho
entry ku asyik tulis pasal anak sahaje...huhu
aterr...nak buat macam mana
tu je yang menarik dalam hidupku ini.huhu
haziq :
*suka kacau aku buat kerja depan laptop.dia sibuk nk tengok gambar dia. ayoyo
*dah pandai request nak pakai baju ape.sekarang dia yang pilih baju ape dia nak pakai
*kurang makan,banyak minum*macam mana ni?huhu
*minum susu tetap nak atas riba mama,*berebut ngan hazeera.adoi
hazeera :
*semakin banyak berjalan,dah kurang merangkak,wah anakku dah besar
*asal masuk toilet je tunjuk berus gigi,nk gosok gigi sendiri la tu
*semakin suka memanjat,sehingga memanjat tv.hohoho
*dah pandai sebut "mama","papa","ucu","nenek","tu",wah...cepatnye dia pandai cakap!
:
:
:
:
ok hari ni nk letak gambar hantaran tunang adik aku hari tu,nk tunjuk gambar coklat yang telah dirasmikan oleh haziq


~dari pihak lelaki~

sabo je la tuan punya badan belum puas tengok hantaran dari pihak lelaki,haziq dah amik coklat dan nk makan.adoi
naseb baik masa zamanku dulu tak de budak kecik nk kacau hantaranku.haha,



nota kaki:jadi ibu kena sabar!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook