02 February 2011

{dia semakin menunjukkan belang}

hello blog,
dia yang dimaksudkan dalam tajuk di atas
ialah......
:
:
:
nurul hazeera!
huhuhu
dia semakin nakal dan asyik bermain
biar aku senaraikan(yang ingat setakat ni la):
-suka tekan2 keyboard laptopku!NI PALING AKU GERAM
-suka tuang2 air botol susu haziq ,tuang sampai basah lantai.adoi!
-dah belajar tukar channel tv.*belajar sendiri*huhu
-suka baling2 colour haziq masa haziq mewarna.amboi2!
-suka baling2 benda.*ni sama perangai haziq
-buat B aku macam puting kopek!teruk sey,aku bagi puting kopek betul tak nak pulak!huhu
-suka amik hp aku,bukak cover n tekan2.naseb baik keypad lock*kadang2 dia baling jugak!nak kena ni!
-suka panjat sofa n meja
-pukul muka haziq kalau haziq nak baring atas riba aku
-ish macam dah panjang je list ni.huhuhu
ewah2 hazeera sekarang kamu....semakin nakal yerrrrr....
ayoyo makin pening mama nak layan mereka berdua  ni.tak menang tangan ai


~budak comel dan aktif.huhu~



sekian bebelan,



nota kaki:haziq dah bising nak ngadap laptop.huh

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook