10 February 2011

{busuk hati=jahat}

hello blog,
ok jom buat entry tanpa gambar pulak
sebab aku nak menaip sesaje je
owh cerita orang busuk hati
emm...kenapakah orang2 itu busuk hati dan hasad dengki kat orang yang tak buat salah pada mereka?
adoi aku pelik betul lah orang2 yang busuk hati begini
mintak dijauhkan kita berperangai busuk hati macam tu
dah la busuk hati,mengata,mengutuk dan mencerca orang
nama je Islam,pakai tudung,tapi perangai macam syait**
adoi...
mintak kita dijauhkan dari orang yang busuk hati begini
tapi kalau kita tak buat salah orang tu tetap nak busuk hati ngan kita
nak wat macam mana ek?
ayoyo
mesti orang busuk hati tu jeles ngan kita la tu.huhu
kesimpulan:orang2 yang busuk hati,hasad dengki,mengata,mengutuk orang lain ada loser
boleh pergi dari hidupku orang berperangai syait**
sekian bebelan geram!


nota kaki:berlagak hal keduniaan.blah la!

2 comments:

zailamohamad said...

minta dijauhkan juga dari berperangai macam tu..kalau terdetik dalam hati rasa nak ngata orang, istighfar banyak2

mrs adam said...

betul tu zaila,kalau tengok orang lain perangai teruk tu kita ingatkan diri sendiri jangan jadi macam tu

Related Posts with Thumbnails

Photobook