28 February 2011

{aksi diorang di majlis}

hello blog,
kalau ade anak kecik ni kadang2 senang
senang bila ade kenduri tak payah rewang sebab jaga anak
haha.hari tu masa adik aku bertunang aku cuma tolong mak aku kelim karipap je
malam sampai ke pagi ngadap karipap daa
huhu.ade berenti kejap bf hazeera .
tu je keje aku buat.lepas tu aku jaga anak2 je..lalalala
tengoklah diorang ni masa kenduri pun main jugak
almaklumlah...nama pun budak kecik


~haziq isi barang2 dia dalam tin~

*barang2 haziq:botol susu,gula2,biskut,coklat dll

~dengan sepupu aku(mak cik dia la kan,darjah dua)~

~berebut kereta mujahid~

~selamba je main ,orang sibuk nak makan daa~

sekian,



nota kaki:dapat amik skit je gambar

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook