24 February 2011

{hanger tudung 28 lubang murah}

hello blog,
hohoho aku suke buat entry ada perkataan murah
lalalala.kalau orang searh kat google jumpa blog ni.haha
contoh entry kedai tudung paling murah kat jalan TAR tu paling ramai baca.haha
ok jom cerita pasal hanger tudung 28 lubang
ramai kan orang jual,kat blog la,fb la
harganya tahun lepas dalam puluh2,paling murah boleh dapat rm18
pas tu kat jalan tar nampak ade orang jual rm12,kira murah la tu
sekali....
minggu lepas aku g pasar malam puchong utama dekat carefour tu ade satu rm10 je.
*pasar malam di puchong ni banyak*
isnin-puchong intan
selasa-puchong utama
sabtu-puchong prima
ada satu lagi tu kat puchong bt 14 3 kali seminggu pasar-isnin,selasa n ahad
lalalala.nak beli...
tapi tak beli lagi...
ingat nak beli minggu ni kat pasar tu,sekali semalam g pejabat pos kt bangunan hijau
ade jual...

~bangunan hijau puchong perdana~

beli kat sini je la
owh kiranya hanger tudung ni dah murah la,rm10
tapi...ade je orang jual satu rm25 kat fb
ade tu rm18 termasuk kos pos
aceceh..
baik beli kat pasar or bangunan hiaju ni,rm10
ntah2 kat jalan tar pun harga dah turun jugak

~haziq sibuk nak bawakan barang mama~

ingat nak beli warna merah
sekali tengok warna meroon purple ni macam lawa je

~yeay!~

ok lepas tu tak tah nak susun macam mana
hentam je la labu..
huhuhu..
~dah penuh!~


sekian bebelan hanger tudungku,



nota kaki:kena beli satu ke dua ek?

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook