25 February 2011

{cerita lempeng}

hello blog,
anak2 ku ni kurang makan daa
si haziq lagi la masa kat kampung bulan 12 hari tu
sangat sikit dia makan
ade sekali mak aku buat lempeng dia suka
so balik sini aku buat la pulak lempeng untuk dia
aku lebih suka buat lempeng berbanding jemput2 sebab jemput2 ni leceh nak kena bentuk2 kan
haha.kalau lempeng senang je
dan anak2 ku suka..
kalau aku malas,diorang makn lempeng je la
aterr anak2 ku yang suka bukan aku malas masak nasi ok.huhu
owh encik adam tak reti makan lempeng atau jemput2 ni
haha.yela dia makan roti canai atau tose je
eh ke capati ek.haha

~makan sendiri~

~lempeng kosong je~

~pandai senyum ek~

owh aku wat lempeng letak air n garam je
kadang2 tak letak garam ganti ngan tumix
tak pun letak kiub ayam/daging
ade sekali tu aku bagi makan lempeng n gula merah
tapi haziq makan sekali dua je,pas tu dia kate tak nak gula
haha!bagus.selamat.tak bagus jugak kalau makan bergula selalu kan,





nota kaki:teringat lagu lempeng hangus

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook