04 February 2011

{motor kampung vs motor bandar}

hello blog,
owh dah lama ku tak naik motor
alkisah masa anak satu ade la jugak kadang2 g kedai mamak atau taman permainan naik motor
sesaje tukar angin
tapi semenjak anak dua ni dah tak naik motor dah
encik adam tak nak bawa pun.huhuhu.dia kate bahaya bawa 2 anak naik motor
so si hazeera tu memang la tak pernah naik motor kriss bapak dia tu
dia naik motor kat kampung je laa..
tengokla gaya dua anakku dengan makndaknya dan mak tamnya.amboi2
paling tak tahan muka hazeera beria!haha

~naik motor di kampung~

alkisahnya haziq kadang2 ikut la jugak pak tehnya g kedai
hazeera lum pernah ikut lagi
naik motor keliling umah nenek je la yek.huhu
ok balik puchong diorang naik motor ni pula....
taraaaaaa...

~motor bayar pakai token.haha~

lokasi:carefour puchong utama
ish haziq kalau naik mainan token ni membazir je sebab dia naik kejap je
kan mainan tu bergerak dalam 1-2minit(agaknye la,tak nak kira) tapi si haziq baru naik kejap dia turun naik benda lain pulak
dah membazir masukkan oken,kete gerak orang tak de.
so kalau g sini kejap je bagi dia round2 pas tu balik,tak payah beli token
kalau beli pun satu je.huhu,





nota kaki:haziq dah ingat la jalan g tempat main kete ni kalau g carefour!abisla....huhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook