05 February 2011

{joyah sport}

hello blog,
dulu masa form 1 baru2 masuk asrama akak dorm aku panggil aku talkative
amboi2..diorang ni mmg sey!huhu
ntahlah mana la aku tahu macam mana aku boleh banyak mulut.haha
masa kat matrix lepas arwah abah meninggal ingatkan aku akan jadi pendiam
aku pun tak sangka aku masih seperti dulu.huhu
owh sekarang dah anak 2 mungkin dah kurang talkative
sebab dah diwarisi ke haziq yang agak becok dan banyak tanya tu.haha
ok sekarang jom cerita pasal joyah sport a.k.a minah kepoh sorang ni
haha.sape lagi kalau bukan adik last aku yang manja terlebih-mentang2 ada 5 kakak dan satu abang kan
huhu*adik jangan marah yek
aku tahu dia mesti la tak baca entry ni melainkan kakak2 dia cerita padanya.haha
yela paling aku perasan kekepohan ialah masa aku duk kampung 3 minggu hari tu
amboi2..pot pet pot pet mengalahkan aku.haha
dah la suka tukar  cite2,kejap peguam la,saintis la,pelakon la,cikgu sekolah haziq la,aku kate dia baik jadi penulis@editor@wartawan
encik adam panggil dia reporter junior akulah seniornye tu.hampeh tul
ape2 pun dia la adik bongsu yang manja sekali!
sekarang dia tinggal kat umah sorang la sebab kakak dia dah masuk asrama
haha.tak de kawan bergaduh lagi.tu la asik2 telepon haziq
naseb baikla aku cal umah mak aku percuma.huhu


~adik manja~

sekian,





nota kaki:hari ni balik kampung

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook