18 February 2011

{Tidak boleh berkongsi}

hello blog,
anak-anakku ini...
main kereta satu asik nak gaduh ajeee
ayoyo...ingat beli satu leh la main sama-sama
tapi haziq tak bagi hazeera naik kete tu pulak
dia rase kete tu dia sorang punya
last2 beli la lagi satu..
sponsor by mak ngah hazeera yahuuuu....*hadiah besday
so haziq punya warna kuning,hazeera warna pink
tapi kadang2 diorang tukar-tukar main
asalkan tak gaduh

~budak ni suka memanjat!~

hazeera ni suka hati je dia panjat kete tu
mana ntah dia dapat idea panjat kete
padahal haziq tak buat pun..
ayoyo zeera...


~aksi memanjat~

dan sekarang nia de kereta mickey kecik yang boleh gerak2 tu
ada satu je la pulakkkkk
seperti kena beli lagi satu
sebab asik gaduh je main
padahal kete tu tak payah pegang kalau dah on tapi dua-dua nak pegang daaa
aku yang pening,


nota kaki:semua nk kena beli dua!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook